.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعايي: ناطق نوري جوانمردي کرد

ايسنا: حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود دعايي، سرپرست روزنامه اطلاعات در این مراسم با اشاره به 17 مرداد، روز خبرنگار، به بيان خاطره‌اي پرداخت و گفت: در مجلس در خدمت يكي از نمايندگان پرتلاش خطه شمال آقاي پورگل بوديم و قرار بود در مراسمي در زمان حسين كمالي وزير وقت كار 500 هزار تخم ماهي كپور را به دريا بريزند، اما خبر اين طور منتشر شد كه در حضور 500 هزار تخم ماهي حسين كمالي و پورگل را به دريا ريختند؛ البته اين خبر در روزنامه اطلاعات چاپ نشد و اشتباه مربوط به رسانه ديگري بود.

مدير مسوول روزنامه اطلاعات در ادامه با تاكيد بر لزوم دقت و صحت عمل در رسانه‌ها يادآور شد: "ملاك اين امر اين است كه كمترين پوزش‌ها را از خوانندگان خود داشته باشيم. فكر مي‌كنم اگر اين معيار باشد و ميزان دعوت‌هاي دادسراهاي مطبوعات از مديران مسوول براي رسيدگي به شكايات را لاك بگيريم، من در سي‌وچند سال گذشته كه مسووليت روزنامه اطلاعات را داشتم، جز يك مرتبه به دادگاه احضار نشدم و در آن هم حق با شاكي بود."

 
دعايي هم‌چنين با اشاره به تجربه خود به عنوان مدير مسوول روزنامه اطلاعات گفت:" در زمان انتخابات آقايان ناطق نوري و سيدمحمد خاتمي، رقابت سختي در جريان بود. در مقطعي در روزنامه جهت‌گيري‌مان به سمت يكي از كانديداها بود و ستاد انتخاباتي آقاي ناطق بحق از ما شكايت كرد. ما مطلبي را از آقاي حجتي كرماني در تقدير از يك كانديدا و تعريض به يك كانديداي ديگر منتشر كرده بوديم؛ البته جوانمردي آقاي ناطق موجب شد تا ايشان شكايت‌شان را پس بگيرند تا پايمان به دادگاه كشيده نشود كه اميدواريم از اين به بعد هم اين اتفاق نيفتد."

 
وي در ادامه با تقدير از جامعه مطبوعاتي و ساير رسانه‌ها به مناسبت روز خبرنگار، از طرف اهالي رسانه از علي لاريجاني رييس مجلس هم قدرداني كرد و اين شعر را خواند:

 
جان نباشد جز خبر در آزمون .............هركه را افزون خبر جانش فزون

 
اقتضاي جان چو شد دل‌آگهي ...............هركه آگه‌تر بود، جانش قوي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.